CVS / M.E Forum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

CVS / M.E Forum


    Oproep wie wil meewerken aan een project en film

    Altijdmoe.com
    Altijdmoe.com
    Admin


    Oproep wie wil meewerken aan een project en film Empty Oproep wie wil meewerken aan een project en film

    Bericht van Altijdmoe.com vr apr 27, 2012 2:31 am

    Hulp gevraagd wie o wie?
    Wetenschap voor Patiënten is een driejarig project, waaraan namens alle ME-patiënten in Nederland (ook niet-leden dus) de ME/cvs Vereniging deelneemt.

    Er worden 12 webcolleges gegeven, de eerste in september door Kenny de Meirleir. Dat wordt opgenomen, en achteraf via een speciaal voor ons gemaakt YouTube-kanaal in stukken van 20 minuten uitgezonden, bv elke twee weken op... vaste tijd een stuk.

    Als voorbereiding op de start van de colleges voor het project Wetenschap voor Patiënten zullen er in mei 3 korte filmpjes van (uiteindelijk) 5 minuten bij patiënten thuis worden gemaakt.Men wil dus drie filmpjes maken met een kort interview, liefst met een ME-patiënt, maar mag ook een naaste zijn die er nauw bij betrokken is. Voor zo'n filmpje komt een cameraman + een interviewer bij een patiënte thuis: minimaal 20 minuten, maximaal drie kwartier tot een uur.

    De belangrijkste vraag die gesteld gaat worden: wat verwacht/hoop je van dit project?

    Daarnaast zullen ze vragen naar eventuele suggesties. Kijk je al af en toe filmpjes of video's over ME of andere medische onderwerpen op YouTube, welke vind je dan aangenaam en nuttig om naar te kijken, en wat zijn slechte punten of elementen aan filmpjes. Kortom, alles wat je denkt dat extra kwaliteit kan toevoegen aan de op te nemen en uit te zenden colleges.

    Meer info te verkrijgen bij Rob Wijbenga van de ME/cvs vereniging via de mail: karenrssb1@hotmail.com

    Hopelijk kunnen en willen jullie helpen??

    Namens de ME/cvs vereniging ook dank.

      Het is nu do apr 25, 2024 10:24 pm